"jag är fart, jag är fart"

Ikväll var jag med min familj på bio.Vi såg Bilar 2 och ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte att det skulle vara något speciellt. Så fel jag hade. Vid det här laget borde jag veta att PIXAR sällan gör bort sig. I början visas en toystory-kortfilm som var fenomenal, såklart. Sen börjar den. Jag tror att jag inte blinkade en enda sekund de första tio minuterna. Den här filmen hade spiontema. Filmen kändes så genomtänkt, varje liten detalj hade något med bilar att göra. Jag och pappa (bilnördarna) satt och pekade och viskade genom hela filmen vad vi såg för små detaljer. Filmen blir lite (men bara LITE) seg i mitten och storyn känns ganska tråkig. De åker jorden runt för att tävla i Grand Prix. Men början och slutet lyfter filmen så otroligt mycket att man borde se den även om man inte är en bil-nörd. Jag ger den 4 av 5
.

Kommentarer
Postat av: saga

jag hoppas det kommer ett bilar 2 tv-spel, haha

2011-08-19 @ 23:52:34
URL: http://liteknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0